Aplicacions i benestar personal

Avui la tecnologia està al nostre voltant en qualsevol aspecte de la nostra vida. El benestar personal no n'és una excepció. I tot i que hi ha fans i detractor d'aquest ús excessiu de la tecnologia, també és cert que en alguns casos, és molt útil poder-ne fer ús. Per això avui, us porto una llista amb algunes aplicacions que us poden servir per millorar el vostre benestar personal diari.
  1. Migraine Buddy - una aplicació en anglès creada per neuròlegs i científics per mantenir un  registre de les migranyes que es pateixen. a més a més, ajuda a registrar i identificar els símptomes de la migranya, la freqüència i la duració, els detonants que inicien la migranya i fins i tot, la relació de les hores de son i l'aparició de la migranya. 
  2. Respirapp - L'Associació Espanyola contra el càncer ha crera una aplicació per ajudar a les persones fumadores a deixar de fumar i a ajudar-los durant el procés. Es divideix en 4 fases d'orientació i suport per diexar de fumar definitivament. A més, t'ajuda a reduir l'ansietat, prevenir recaigudes amb un perfil personalitzat i notificacions de suport i ànim. 
  3. Ablah - facilita la comunicació amb persones amb autisme o que pateixes trastorns de la comunicació. 
  4. Renal Help - Una aplicació per a les persones que pateixen malalties renals cròniques. Aquesta aplicació ofereix suport i ajuda a familiars i persones afectades, dietes personalitzades, taules d'exercici, buscadors de medicaments i un fòrum amb professionals sanitaris que respondran els teus dubtes. 
  5. Mindfulness Focus Now - t'ajudarà a aprendre a focalitzar l'atenció (concentració) i ser conscient del que passa mentres passa (mindfulness) a través de vídeos i àudios. 
  6. Medsontime app - Una aplicació que t'ajuda a seguir el pla de medicaments que has de prendre posant les hores que te'ls has de prendre i fotografiant, si cal, la caixa del medicament.  T'avisarà cada cop que sigui hora de prendre el medicament. 
  7. Tweri - una aplicació dissenyada amb la col.laboració de l'Associació de Familiars de malalts d'Alzheimer per quan el malalt realitzi passejos en les primeres etapes de la malaltia. S'estableixen uns límits de seguretat que si es traspassen, emeten una alerta al cuidador via e-mail. A més, el malalt pot apretar un botó per avisar si no sap on es troba. 
  8. Social Diabetes i My sgr Diario de Diabetes - aplicacions que t'ajuden a controlar el nivell de sucre en sang. Pots seguir un registre diari, apuntar el que ingereixes al llarg del dia, el nivell de glucosa, la quantitat d'insulina que necessites, com evitar hipoglucèmies nocturnes o motivar-te per seguir-te cuidant. Fins i tot hi ha el joc Diguan per ajudar als nens a entendre què és la diabetes. 
  9. Water drink reminder - si et costa beure els 2l d'aigua que recomanen, aquesta és la teva aplicació. 
  10. Bwom - una aplicació per treballar el teu sòl pèlvic. Tant si estàs embarassada com si no, avaluarà com tens el teu sòl pèlvic i et donarà exercicis i eines per enfortir-lo. No només ajuden a tenir un part més saludable sinó a evitar les pèrdues d'orina a llarg termini. 
  11. Appsy Desempleo - una aplicació que dóna suport psicològic a les persones que estan sense feina. Ajudarà a superar l'ansietat, la depressió i els símptomes associats a la pèrdua del lloc de treball. 
  12. MEIT- Aquesta aplicació és un test d'intel.ligència emocional que t'ajudarà a percebre, comprendre i gestionar les emocions pròpies i alienes. 
  13. Face up - i per acabar, una aplicació que avalua si estàs enganxat al teu mòbil i que t'ajuda a desconnectar-te a través de petits reptes. Com diuen a l'aplicació "la vida és allò que passa mentre mires la pantalla del teu smartphone". 
Totes les aplicacions estàn disponibles per Android i Apple. 

Butlletí
* Imatge extreta de google.cat

Comentaris

Entrades populars